#7 av #crop100 – Filofax…

17 Jul

20130717-122410.jpg
Inser att många saker vi gör oss av med inom ramen för #crop100 är sånt som tiden sprungit förbi. Som min kära Filofax i brunt präglat läder som var så otroligt snygg. Jag skrev upp allt i den med fina pennor och flyttade den praktiska plastflärpen till rätt vecka. Jag köpte extra blad i fina färger, fickor för visitkort, kartblad och adressblad. Har nu inte använt den på flera år men haft svårt att göra mig av med den, nostalgiskt. Men vet att jag hittills inte saknat något jag rensat ut utan snarare känt energin flöda in där utrymmet växer. Skönt.

Kommentera

